مشاوره کنکور ریاضی
نوشته شده توسط : پاسخدون

در این پست میخواهیم کمی در مورد رشته ریاضی صحبت کنیم و به مشاوره کنکور ریاضی بپردازیم. توی پستهای بعدی این مطالب رو کامل خواهیم کرد.

رشته ریاضی از قدیم و یکی از پرطرفداترین رشته های کنکور سراسری بوده و هست. البته توی سالهای اخیر میبینیم که بیشتر دانش آموز ها به سمت رشته تجربی دارن کشیده میشن و تعداد شرکت کننده های ریاضی داره کم میشه. مثلا توی سال ۹۵، ۱۶۲ هزار و ۸۷۹ نفر کنکور ریاضی دادن اما توی سال ۹۶ این عدد کم شد و به ۱۴۸ هزار و ۴۲۹ نفر رسید. این اتفاق دلیل های مختلفی میتونه داشته باشه. اما مهمترین اونها آینده شغلی جذاب رشته تجربی نسبت به ریاضی و درآمدهای بعضا غیرواقعی هست که گفته میشه. اما واقعیت این نیست و شما توی رشته ریاضی هم میتونید درآمد و آینده شغلی بسیار عالی ای داشته باشید.

این رشته رو دروازه ورود به رشته های مهندسی میدونند. البته خیلی از رشته های دیگه هم از طریق ریاضی فیزیک پذیرش دارن که معمولا کمتر توجه میشن. به دلیل همین موضوع خانم ها کمتر به رشته ریاضی میان و بیشتر کارها رو مردونه میدونند که باز هم این باور اشتباهیه و بعضی خانم ها توی رشته های ریاضی خیلی موفق هستند و درآمدهای بسیار بالایی رو تجربه میکنند. توی سال ۹۶، بیش از ۶۰% از شرکت کننده های این رشته مرد بودند که همین مطلب رو تایید میکنه. از اونجایی که مشاوره کنکور ریاضی از تخصص های اصلی تیم پاسخدون هست. ما توی این مقاله به طور تخصصی و خلاصه به مشاوره کنکور ریاضی می پردازیم. البته ابن مطالب رو به زودی تکمیل تر میکنیم. ظرفیت پذیرش دانشجو توی گروه ریاضی برای پذیرش با آزمون و بدون آزمون توی کنکور سال ۹۶، ۲۳۵ هزار و  ۷۱۳ نفر بود. البته فقط ۶۶ هزار و ۴۲۶ نفر از این افراد با آزمون به دانشگاه راه پیدا کردند و بقیه بدون آزمون بودند. همون طور که می بینید کار ساده نیست اما با برنامه ریزی تحصیلی دقیق میشه از این سد هم به راحتی عبور کرد.

مشاوره کنکور ریاضی توسط پاسخدون





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: